My Best Movies!♥

Zdravo svima,ovde Aleksandra.:-)♥ Evo me tu sa novim postom.U ovom postu pisem o mojim omiljenim filmovima,za koje svima kazem ako niste t...

Zdravo svima,ovde Aleksandra.:-)♥
Evo me tu sa novim postom.U ovom postu pisem o mojim omiljenim filmovima,za koje svima kazem ako niste treba da pogledate..

1#
Krive su zvezde(The Fault in Our Stars) ovaj film mi je najbolji.Jako je tuzan,i pokazuje  kako zivot moze biti surov.Jedna tuzna i romanticna prica.Obavezno pogledajte ako vec niste,jer necete se pokajati.Prica govori o Heysel i Gasu koki boluju od raka,ali ova prica je tako romanticna...Nebi da vam vise otkrivam pogledajte sami.Ja sam se malo zanjela jje prica jednostavno bozanstvena.(kao i glumci)*Q*
2#                                                                                                                                                                          Divergent je stvarno sjajan film.Htela sam i njega na prvo mestu ali nisam htela staviti dva.
Shaline(Tris) jestvarno slatka a Theo (Four) je prezgodan,a film...*Q*Obavezno pogledajte!
3#                                                                                                                                                                   Tri metra iznad neba i drugi deo,zelim te.Filmovi su super a glumci su prezgodni.Ko nije neka pogleda jer se nece okajati,i ako to kazem za svaki film.Svi se slazu da su ovi filmovi(tacnije ovaj film jer su ovo delovi) super.
4#                                                                                                                                                                       Sumrak saga iili Twilight(svi delovi).Super film ali nije bas zasluzijo da bude na cetvrtom mesto ali okej.Ko voli vampire neka pogleda.
5#                                                                                                                                                                     ''Mama'' i ''Letirica''.To su horor filmovi pa su yato na istom mestu.Mama je suer film ali je Leptirica strasniji i jos je domaci film.
6#                                                                                                                                                          Aquamarine film koji se radi o jednoj sireni i nerazdvojnom  prijateljstvu.
To bi bilo to sto se tice filmova.:-)

PREDLOZI:

                                                                            (knjige)
1.,,Krve su zvezde'' knjiga.Ovu knjigu jos nisam citala ali sam cula da je savrsena i jos bolja od filma,a film je pedobar.
2.Na drugom mestu je knjiga ,,Umes li da cuvas tajnu?''.Knjiga je kul i opste se neradi o tome da li ti umas da cuvas tajnu ili slicno.
(serija)
1.Ova serija ,,El barco'' je super radi se o tome kako je svet nestao a jedini koji su preziveli su na brodu u mornarskoj skoli,dosta avantura,slatkih glumaca i ljubavi...Kad je jednom ogledate nikada necete preskociti ni jednu epizodu.Mozete je gledati na Tabanu sa pevodom.

I to bi bilo to,da vas samo obavestim uskoro ce izadji novi post ,,Novogodisnji post,,.Do tada cao.


You Might Also Like

7 коментара

  1. Prijedlozi su odlični svaka ti čast. Nadam se da ćeš pogledati i komentirati moj blog - http://unicornismybae.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Nista neznam,trenutno pravim malu pauzu mozda sledeci post izadje sledece sedmice ali jos nista neznam.Samo da znate odgledala sam celu seriju El barco(koja se nalazi u postu i serija je super.Imate je naTabanu sa prevodom.:-)♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ces sto pre izbaciti novi post posto si jako dobra :) Ako zelis pogledaj moj blog :)

      Избриши
  3. Svidja mi se sto si originalna, nastavicu da te pratim:)
    Nadam se da ces i ti mene♥ http://jovanaxfashiondiary.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Bravo,bas mi se sviđa post.Odlicno!!!!!!

    Plizzzz uclani se na marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images