My DIY!♥♥♥

U ovom postu cu pisati o mojim diy-ovima.Tj. to su neke jednostavne ideje koje sam ja osmislila,videla od drugih i tako dalje.Sve ove slike...

U ovom postu cu pisati o mojim diy-ovima.Tj. to su neke jednostavne ideje koje sam ja osmislila,videla od drugih i tako dalje.Sve ove slike su moje i nisu sa interneta.Izvinite na tome jer kvalitet slika i nije bas neki.Pa da pocnemo:

1#Prvi diy je uredjenje moje latice ali iznutra,tj.vrata sa unutrasnje strane.Nije nesto ali sam se trudila.:-)♥
Prvo sam obojila vrata u vise boja,pa sam zalepila moj ''inprovizovani raspored''.Tj.isekla sam samo dane u sedmici(ono najvaznije) i okolo sam zalepila slicice koje sam izrezala iz novina.Nekako najlakse mi je kad slazem knjige da mi  je raspored tu.Onda sam (neznam koliko vidite) u levi gornji cosak,zasarafila dva sarafa na koje sam stavila neke cirkoncice da ih ukrasim i na njih sam okacila narukvicu koju sam dobila u OK-eju i moju omiljenu ogrlicu.A sa desne strane sam napravila kartonsku kutijicu u koju sam stavila omiljeno prstenje i narukvice,a iznad je ovaj papir koji  ukrasuje(po meni) da kazem anbijent.
2#Ovo je da kazem ''inprovizovani prsten''.Potrebno je:
-Jedan zanimljiv privezak sa ogrlice,
-Zicica u obliku kruga(ja sam ovde koristila od jednog prstena sa kojeg je spao ukras.).
-Lepak koji dobrro lepi.
Jeste da ne izgleda nesto ali je zanimljivo.Moze se staviti i neki bedz ili nesto slicno.
3#Sledece su moje sveske.Za prvu je potrebno:
-Sveska
-Stare novine
-Lepak
-Makaze
   i
-Lepljiva traka.
Potrebno je iseci slicice iz novina i zalepiti ih na svesku,pa ako zelite da vam se ne odlepljuju prelepiti lepljivom trakom.
Za drugu je potrebna  samo sveska i hemiska i znati saru.Ovo je inace naslikano na koricama sveske tacnije pozadi.Saru mozete naci na internetu.
3#Ovo je sveska koju koristim kao neki planer,nesto tako.Potrebno je:
-Debela sveska
-Sareni papir
-Makaze i lepak
-Stare novine
-lakovi
-Markeri i bojice 
i
-Omotac od CD-ea
Prvo sareni papir zalepiti na korice a lakom obojiti neke nedostatke(ivice),onda iseci svoje omiljene pevace ili neke druge zvezde  pa ih zalepiti na taj papir,tj.na  koricu(pozadi):
Kada otvorim ovu svesku prvi list igleda ovako:
A zadji i predzadnji:

Jedan list isarajte i zalepite ovaj omot,ja u njemu drzim ovaj potsetnik za skolu,a drugi isarajte po zelji.
Odpozadi sveska izgleda ovako:
Ovo se isto pravi kao i na licu sveske samo sto se ovde secu trouglovi koji se posle lepe i uklapaju.
4#Ovo su masnice koje su mojih ruku delo.Razmisljala sam da ih prodajem ali niko ih nebi kupuju pa sam odustala.One se mogu zalepiti na trakicu,snalicu i tako nositi:
A prave se ovako:
Izvinite ja sam pravila sliku pa se bas nije uklopilo.Nadam  se da ste shvatili sustinu.Mozete koristiti gotove materijala ili kao ja da uzmete materijal(jednobojni) pa da vi sarate po njemu.
5#Ovu foru verujem da svi znate sa ukrasnim trkama.Da treba da kazem ''obloziti'' olovke sa tom sarenom trakom.A za makaze je potrebno imati korektor i crni lak.Mislim da je postupak jasan.Ovaj postupk sam nazvala ''buba-mara''.


To bi bilo sve za ovaj post.Nisam imala  vremena za nesto vise.

You Might Also Like

0 коментара

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images