Favorite Autumn-Winter!☺☻☺

Verovatno kada ste videli ovaj naslov mislili ste da cu pisati o proizvodima koji su mi favoriti,ali nece biti bas tako.Bice i proizvoda a ...

Verovatno kada ste videli ovaj naslov mislili ste da cu pisati o proizvodima koji su mi favoriti,ali nece biti bas tako.Bice i proizvoda a i stvari koje su dobre za jesen-zimu,koje trebate uraditi i tako dalje.Znaci bice tu stvari koje su vam potrebne za bolje i sl.(nezamerite sto naslov  nije bas prikladan jer nisam nesto drugo smisliti).Ti svi proizvodi i sve ostale stvari ce biti da kazem u nekoj koloni (redosled je totalno nebitan).Prre nego sto pocne trebalo bi da se opravdam za post koji nisam pisala prosle sedmice.Naime,bio je problem u internetu9nebi da detaljisem)ali sam sada tu sa novim postoma post koji nije objavljen mozda jednom nadoknadim,ali jos se nista nezna.Pa da mi pocnemo sa nasim novim postom.:-)♥


1#Kada dodju hladni  i kisoviti dani,kada se nemoze na polje,onda je najbolje ostati u toploj kuci kraj knjige.Knjiga ce vas oraspoloziti a i ako je jos neka zanimljiva neca vam biti dosadno tokom jeseni-zime.
2#Svece su nesto sto zivotu,tj. kisnom-hladnom danuu ili jos bolje veceri daje neku pozitivnu atnosveru i mirisni ton.Naravno nemora biti jesen ili zima da bi upalili ove svece.Kada ih kupujete izaberite omiljeni miris jer drugacije nemozete odabrati i da kazem ''uraditi'' dobar izbor i naravno proverite da li su mirisne u pitanju.
3#Da li ste naspavani utice na vase raspolozenje,kao sto vec  da lose vreme je nekako stvoreno za spavanje,najbolje je da idete pravac na spavanje(ako nemate obaveza).
4#Sat je presao na zimsko racunanje vremena i vreme prolazi kao ludo,zbog toga je potrebno da dudete                                                                           organizovani.
5#Ovo lose i tmurno vreme je odlicna prilika da  odgledate neki film.Zato pravac u neku filmotekuu ili odgledajte film online.Moja preporuka je ako vec niste odgledali da odgledate ove filmove; Tri metra iznad neba(obadva dela),Twilight(sve delove),LOL,MAMA,Aqmarine...To su samo neki od filmova.:-)♥
6#Nekako kada se spomene zima odmah se setim prskalica i lampijona,neznam zasto,mozda zbog Nove godine.To me nekako oraspolozi.
























7#Sledece sto je jako bito u ovim hladnim danima i smornim danima je kafa/caj kada vam se spava kafa ce vas razbuditi,pa cak i oraspoloziti.A kada je hladno odlicno ce vas zagrejati.
8#Tokom kisnih dana vam je bitno sta nosite(mislim obuvate)a martinke su po meni najbolji izbor,jer ne prpustaju,tole su a jos uz to su moderne i lako uklopljive uz sve odevne kombinacije.:-)♥
9#Tople carape su jako ''otrebne'' za hladne dane sto kazu,''carapa glavu cuva''.Dobro nije carapa u izreci spomenuta ali bukvalno carape da kazem stite os prehlade,gripa i sl.Jer vecina bolesti dolazi sa nogu.a imali sta bolje od tolih,mekanih carapa?
10#Svaka devojka tokom ovih hladnih dana zime/jesei treba da ima labelo ili ti balzam za usne.Jer usne sve vise pucaju kada je mraz,a i to moze prouzrokovati bolove(rane) na usnama.Stoga je bitno mazati usne i imati zastitu.Ja preporucujem Rosal labela,jer su po meni stvarno najnaj.
To bi bilo sve za ovvaj ost.Nisam imala  vremea za nesto vise,cak sam vec bila spremila ovaj post ali je izbrisan,ali sad je uredu jer sam uspela napisati novi.:-)

Cao do sledeceg posta.Uzivajte u jesenim danima.
Voli vas vasa Aleksandra.:-)♥

You Might Also Like

0 коментара

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images