Tips for a Better Blogger!

U poslednje vreme od kada je pocela skola nemam toliko vremena ni za ask,kao ni za blogger.Tako kad dodje vikend pokusavam odgovoriti na sv...

U poslednje vreme od kada je pocela skola nemam toliko vremena ni za ask,kao ni za blogger.Tako kad dodje vikend pokusavam odgovoriti na sva pitanja na asku i plus,vec u subotu ost mora biti objavljen.Jednostavno nestizem,tako da ce od sada najkasnije postovi izlaziti do nedelje(uvece).Pa da mi predjemo na temu posta.Ovako,odlucila sam da napisem nesto sto ce vam biti od koristi ali da nije vezana za bjuti savete i slicno.Moj plan je bio da pisem o tome,''Kako se najlakse probuditi ujutru'',ali sam promenila plan i pisem o nekim savetima za bolji blog a da pocnemo.:-)♥

Prvo ali nekazem i najvaznije je to da uvek morate biti organizovani.Najbolje da uzmete neki planer,svesku,rokovnik ili tako nesto,i da pisete ideje za post.Znaci,npr.1.Make up,2.Ucenje...I tako dalje.Znaci da je bitno biti organizovan.Sto se tice zarade,nepocinjite ovaj da kazem posao zbog toga,ja licno ne zaradjujem.Nemam osamnaest godina,i nisam pocela ovo zbog zarade vec iz nekog hobijai zbog toga jer mi se ovo jako svidja i ovo mi je kao neki hobi.Jos jednom kazem nepocinji te sa blogovanjem zbog zarade,jer necete cim otvorite blog dobiti pare.Zarada pocinje nakon dve-tri godine i to je pitanje,jer kolicina zarade  vazi od pregleda i citaoca.I to kada potpisete ugovor sa nekom firmom,koju cete reklamirati.
Vazno je da nepisete kilometarske tekstove i da nekada markirate ono najvaznije.I treba cesto da stavljate vazne stavke pod jeda,dva i tako dalje.Bitno je da slike koje stavljate u post budu vezane za temu posta i za ono sto pise u postu,kao i da ne  pisete nebitne stvari jer to citaoci ne vole.
Bitno je da slike budu odlicnog kvaliteta,da nisu mutne,sitne i tako dalje.Bitno je da ne kopirate druge i da pisete ono sto mislite a ne da se pretvarate da ste neko i nesto a da niste to.Takodje bi trebali nekada i sami da pravite fotke ane samo da ih uzimate gotove,ali to nije zabranjeno.
To je bilo ukratko o temi ovog posta,napisala sam ovo vise za pocetnike,mada ja nisam neki bloger i nisam toliko dobra kao i moji postovi koji su po meni losi.:-)
Cao.:-)♥

Nadam se davam se svideo ovaj post,ako jeste komentarisite.

You Might Also Like

2 коментара

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images