Sta svaka devojka mora imati ove jeseni,zime u svom ormaru-Outfits(NewYorker)

Ovako,prosli post je po meni super prosao,zasad ima pet komentara i mislim da ima dosta ljudi koji su ga citali.Vrlo sam zadovoljna ali cu ...

Ovako,prosli post je po meni super prosao,zasad ima pet komentara i mislim da ima dosta ljudi koji su ga citali.Vrlo sam zadovoljna ali cu pokusati da ovaj budee jos bolji.Pisacu o stvarima koje da  kazem ''svaka devojka treba imati u ormaru ove jeseni-zime''.Stavicu i neke outfit ideje,pa da pocnemo.:-)♥Naravno da nezaboravim sve kombinacije su iz New Yorkera.
1.Martinke,sarene helanke i koznu jaknicu:
To su samo neke od stvari koje su po meni da kazem kjut.Martinke ili martice (kako god) su mi jako lepe ne samo sto se kombinuju uz sve,i sto su lepe sare vec i tople su,kao stvorene za kisne dane.Po meni su helanke najbolje (sto se tice odece kao sto su pantalone itd.), nekako osecas se ugodno u njima,ja nesto i nevolim trenerke,a farmerke volim ali ine nisu toliko udobne.Onda,nisam neki ljubitelj koye ali su mi slatke kozne jaknice.:-)♥I naravno kape kao asesori.

 39,25

19.95
14,95
4,95


2.Debele dukserice i trenerke:                                                                                                                Trenerke su nesto najudobnije,a debele dukserice su neophodne jer je sve vise zima,a u sto su jako moderne.Nemora da znaci da sve sto je toplo i udobne nije moderno i ruzno.♥
39,95
14,95
9,95
3.Debele jakne,kosulje,dzenperi,farmerke,cipele:                                                                             Kad zima dodje nije svejedno kako  ce mo se obuci,zato bolje sto pre pripremiti toplu garderobu.:-)                                                                             


29,95
12,95
16,95

39,95
4.Jaknice,majice dugih i kratkih rukava,farmerke,cipelice:                                                                                  
49,95
39,95

9,95


29,95
5.Debele haljine i dzenperi:                                                                                                                           Dokaz da se haljine nenose samo leti.:-)♥                                                                                                       


29,95
19,95
I za kraj:                                                                                                                                                            
12,95
14,95
24,95
19,95
9,95
24,95
39,95
Eto to je sve za ovaj post.Nije bilo nesto ali uredu.Ako ima te neke ideje za post ili zelje javi te se u komemnatar ili na ask,kao i za savet.Da samo apomenem da postovi izlaze subotom.:-)♥
Cao.













You Might Also Like

1 коментара

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images