Podocnjaci!!!

Ova teme tj.podocnjaci,kako ih ukloniti je skoro i najcitanija.Ja sam odlucila daisem o tome ne sto je to najcitanije,vec zato sto je najpo...

Ova teme tj.podocnjaci,kako ih ukloniti je skoro i najcitanija.Ja sam odlucila daisem o tome ne sto je to najcitanije,vec zato sto je najpotrebniji odgovor.Pa da pocnemo.Tu su nekolika koraka protiv podocnjaka.I neke uzroke podocnjaka i jos mnogo toga.

#Umivanje hladnom vodom ovaj metod ublazava podocnjake nije da ce nestati kao da ih nije bilo ali ce ih ublaziti.Ovaj metod tj.umivanje hladnom vodom ujutru pomaze pri razbudjivanju.
#Kao sto ste mogli skontati da hladno ublazuje podocnjake,tj. da podocnjake mozes ukloniti i sa svezim krastavcima ili nekim drugim vocem ili povrcem koje kao i krastavac nema toliko soka u sebi.Kako? Uzmite npr. krastav (svez) i iseci ga na kolutove i stavi na oci.
#Podocnjaci cesto javljaju da ti hvali san.Zato kada i ako imas vremena dremni malo.Jer ne spavanje uzrokuje podocnjake.Nije da podocnjaci nastaju samo od nespavanja vec je to samo jedan od uzroka. Podocnjaci mogu da ukazuju i na problem sa bubrezima ali ako imate podocjake koji  su da kazem obojeni .
#Ono sto moze da pomogne i sto pomaze protiv podocnjake jesu maske koje se nose kada spavas.
#Jeste da ne uklanja podocnjake ali ih prikriva.Korektor.Naravno uvek treba znati kako da naneti ali o tome ce mo neki drugi put.
To je bilo sve za ovaj post preko,vikenda me mozete naci na mom asku sa savetima.
Izvinite sto ovaj post nije bio tako dugacak i opsiran.
Cao.:-)♥

You Might Also Like

1 коментара

  1. Savrseno je!

    http://smthlikeadream.blogspot.com/ moj blog, posjetite ga i zapratite me :)

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images