Make up!:-)

U ovom postu cu pisati o izboru sminke,pravilu pri sminkanju i td.Mislim da ce ovaj post biti dugacak  za razliku od predhodnog i da ce vam...

U ovom postu cu pisati o izboru sminke,pravilu pri sminkanju i td.Mislim da ce ovaj post biti dugacak  za razliku od predhodnog i da ce vam se svideti.:-)♥
Prvo cu pisati o preparatima tj. o sminki koju preporucujem koja je po meni,da kazem najbolja.:-)

#Krecemo od maskare.To je Express Rocket maskara.Super izvlaci trepavice a i neostavlja toliko grudvice.Mada su meni svi Maybline proizvodu supe.Ima jos dosta maskara super ali ni sama neznam zasto sam ovu izdvojila.:-)♥
#Ovaj alajnera je iz avona.I oni imaju jako super svoje proizvode.Naraavno ima jos puno dobrih ali ovaj mi je naj ni sama neznam zasto sam bas njih stavila jer po meni ima more dobre sminke.:-)♥
#Olovka za oci je meni nesto sto daje veliki efekat na oci,Takodje i ova olovka je iz Mayblina.Po meni najbolja boja je crna,
#Ovo je jos jedan super proizvodjac sminke Rimel.Olovka za obrve je nesto sto da kazem definise obrve.
#Od krema-pudera meni je najbolja BB krema koju preporucujem svima.Mislim ko nije probao neka proba.
#Sad od karmina i neznam koji sada   da  preporucim ali ovo su meni neke drage i super boje.Naravno,omiljena mi je i jako crvena  (ne bordo)  nisam je volile pre sve dok  nisam pocela igrati folklor i tada mi je se svidela.Od proizvodjaca mogu preporuciti M.A.C ali ima jos dosta super proizvodjaca.
#Ni od sjajeva za usne nemam sad nekog proizvodjaca da preporucim.Uglavnom,meni je najlepse kada stavim prvo olovku,pa karmin,pa tek onda neki sjaj. Jer to mi daje neki efekat,ali moze i sam kada je lepm sjaj i kada je lepa nijansa, i nevolim puno sjaja jer mi nekoko se cinio da ce mi svakog casa scuriti sa usana.Znam da nije tako.xD

#Od labela-balzama najbolji  su mi Rosal i BabyLips.Trenutno koristim ovaj sa  slike SHINE ON ME,pre njega sam koristila i onaj crveni i ljubicasti ali sam se opet vratila na ovaj.Od BabyLipsa po meni najbolji je rozi.
#Sledece je olovka za usne.I za nju kao i za ruzeve preporucujem M.A.C proizvode,mada su oni retki na nasim trzistima i slabo gde se mogu kupiti.Kao i prizvode CHANEL.
#Od korektora reporucujem MaxFactor,mada i od MANHATTANA je dobar M cover stick.
To je bilo sto se tice sminke,nisam stavila sjenke,rumenila i jos mnogo toga,jer mislim da je ovo ono naj osnovnije.
IDEJE ZA LEPSE SMINKANJE:



MITOVI  ISTINE PRAVILA...:
1.Po meni se cini da je ruzno staviti samo olovku na usne.Jel da?
2.''Oci i usne ne treba naglasavati u isto vreme''.Nije istina nekada to moze bas lepo da izgleda.
3.Sto vise sminke to bolje.Nije istina,jeste da sminka pokriva nedostatke ali steti licu.

                                                                    IDEJE:
To je bilo sve za ovaj post ako hocete nesto da me pitate,zelite savet nadji te me na mom asku,preko vikenda,ovde.Cao.:-)♥

You Might Also Like

0 коментара

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images