Outfit, make up, hair ... (questions)

Dugo sam razmisljala sta da pisem i odlucila sam se za ovu temu.Ovako pisacu svasta,tj. pitanja na koja cu odgovarati u vezi odeca,sminke,s...

Dugo sam razmisljala sta da pisem i odlucila sam se za ovu temu.Ovako pisacu svasta,tj. pitanja na koja cu odgovarati u vezi odeca,sminke,skole i jos mnogo  toga.Mada nemogu reci da ce biti pitanja,ali uglavnom ce ih biti 13.Iskreno izabrala sam puno slika i to sam se jedva odlucila,stacu kad su mi sve lepe.Pa da pocnemo.:-)♥

1.Da li volis heklanje?
Iskreno i ne.Nisam neki ljubitelj toga ali ko god kaze da ono nije u modi gresi jer se ono moze uklopiti uz svasta.I ko kaze da se ono nosi samo zimi opet gresi.Mislim sad nemogu nista reci jer se meni nesvidja ali na ovoj slici je fino iskombinovano.:-)♥

2.Kakve dukserice/majice volis?                                                                                                                 Ovako nesto mi je lepo kao i duksevi sa kapuljacama,pogotovo  ako imaju neki print i jos bolje ako je neki popularan i llep print kao sto je cvetni ili  neki tekst.:-(                                                                         
3.Dali one kosulje sto se nose oko struka moraju biti crvene:/ (pitanje sa aska)                                   Ne,naprotiv.Ima dosta boja,nego crvena je naj jer se najbolje slaze sa crnom koja je takodje na kosulji a dobro se i kombinuje  uz razne stvari pogotovo crne.                                                                                      
                                 
4.Na sta te asocira septembar?
Asocira me na jesen i na novu skolsku godinu a to mi se i nesvidja.A ni jesen nevolim nimalo.
5.Da li su ruzne stikle na visokim devojkama?(pitanje sa aska)
Ne nisu ruzne.Hahah ima devojaka kojima jednostavno ne stoje ali sve zavisi kakva je nasa gradja i da li se te stikle da kazem slazu uz onoga kojih nose tj. da li mu stoje.
6.Kako da se nasminkam imam plave oci?(pitanje sa aska)
Ima dosta nacina  sve zavisi kako ti zelis.Evo jedna slika.              
 7.Maskirno je u modi?
Da maskirno je u modi pogotovo helanke ili pantalone.Jako lepo izgleda a i slaze se gotovo uz svasta.Najvise  uz bez i belu boju.:-)♥
8.Kakvi sorcevi su u modi?(jeste da ide zima ali ok)
To su  ubedljivo teksasni.E sad od modela naj moderniji su oni da kazem najdublji i njih su devojke najvise nosile ovog lete,mada leta da kazem nije ni bilo.:-)
9.Najbolje je biti opusten?
Slazem se.I ova kombinacija je super za oustanje.:-)                                            
10.Kakve kosulje volis?
Najlepse su mi teksasne nekako su mi kjut.:-)
11.Kakvu trenerku da kupim?(sa aska)
Kupi ono sto se tebi najvise svidja i ukojoj vidis sebe.Meni je se ova jako svidela,valjda zbog cirkona.Dobro mozda nije ova boja neka ali je po meni trenerka pre.:-)
12.Dali ti se svidjaju bele pantalone?
Da,ali ipak sve zavisi od modela,ovaj model mi se svidja i pre je.:-0♥
13.Da li volis talasastu kosu i ombre?
Da,talasasta kosa mi se jako svidja,valjda zato sto ja imm prirodno pravu kosu i nemoram se fenirati.A ombre su mi jako fantasticneeeeee.*Q*
Eto to je sve,izvinite sto je vise bilo slika nego teksta ali cu se ispraviti sledeci put.Jednostavno htela sam da stavim sve moguce slike.Ideju za sledeci post pisite mi na aasku ili u komentar.Cao!:-)♥♥♥
Mozete me naci na asku:
@SvetiPomocTinejdzeri

You Might Also Like

2 коментара

  1. Hej super ti je blog meni se svidja:-) Mozes da procitas moj,hvala unaprijed! <3

    ОдговориИзбриши

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images