Desk Organization:-)

Kao sto sam vec obecala na asku danas cu pisati Desk Organization. Desk porganization u prevodu znaci uredjenje radnog stola. Evo nek...

Kao sto sam vec obecala na asku danas cu pisati Desk Organization.

Desk porganization u prevodu znaci uredjenje radnog stola.
Evo nekih stvari o organizaciji radnog stola:

1.Organizovani papiri:
Ako su ti papiri nabacani na jednu gromili nije ni cudo sto nista nemozes naci.Nadji jedno mesto za papire(ili ih sortirajn na razlicita mesta) i tako ce ti biti lakse i da ucis i kada nesto trazis,da ga brzo nadjes.:-)
2.Casa za olovke:
Verovatno su ti olovke rabacane i nemozes da se snadjes.Tome mora doci kraj.Stavi olovke,bojice,folmastere i markere u istu ili razlicitu solju ili casu.Mozes je kupiti ili napraviti sama.Ako zelis uzmi obicnu belu solju i napisi nesto crnim markerom.Vrlo je zanimljivo,jeste da se skida posle prvog pranja ali dobro.:-)


.





3.Sve treba da ima svoje mesto:


Knjige,sveske,sminka,olovke i sve ostalo mora imati svoje mesto.Zato odluci na kojem delu stola ce ti stajati sta i u cemu.


Eto to je sve za ovaj post.Nije bilo nesto dugacko ali dobro.U proslem postu nisam imala vremena da pisem nesto dugacko  na kraju pa cu sad sta sam htela tada.
Ako vas nesto zanima o meni pitaj te me na asku  ali neanonimno(stavicu na kraju link).
Na asku me mozete naci i pitati za savet ili nesto drugo,kao i predloziti neku ideju za post.
Sledeci  post pisem nekad sutra.Do tada:

CAO.

Moj ask: 

http://ask.fm/SvetiPomocTinejdzeri


You Might Also Like

0 коментара

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images