Autumn Diy

Ovako,danasnji post sam posvetila Diy Autumn,odnosno jesenjem Diy-u. Diy u punom nazivu znaci  Do It Yourself.:-) Ovde imaju neke slike...

Ovako,danasnji post sam posvetila Diy Autumn,odnosno jesenjem Diy-u.

Diy u punom nazivu znaci Do It Yourself.:-)
Ovde imaju neke slike koje asociraju na jesen,mozda boje i nisu takve,ali dobro.:-)
Jesen sam izabrala posto jos malo pocinje:
Nisam 

2.Svetleca frasa:
Ovaj diy sam nazvala svetleca flasa.Zbog toga sto ,to jeste.:-)Vrlo je dekorativno i zanimljivo.Lako se pravi,jedino sto busenje predstavlja problem ali dobro.:-)


3.Pokonditrana tikva:-):                                                                                           

Ovaj deo sam nazvala pokondirana tikva jel tako deluje.Nemojte misliti da je za jelo jer ce vam ove iglice zaglaviti u grlu.:') Nezamerite,znam luda sam!:-)Ova tikva bi se trebala prelakirati necim kako bi duze opstala.

4.Svetlece lisce:

Iskrenu,ovaj deo mi je bio tezak za odredjivanje imena,I eto smislila sam da buse  svetlece lisce posto stvarno svetli.:'-)Vrlo je dekorativno.
5.Obucene narukvice:
Obucene narukvice,zvuci ludacki.:-)

Ovo sam izabrala jer me boje asociraju na jesen.Ovo narukvice su za razliku od danasnjih devojaka obucene.:'-)

6.Stihovi na sveci:                                                                                                                                      Neznam ni sto sam ovo ovako nazvala.:-)Uglavnom jako je saltko i dekorativno.                                        
7.Pomorandzini cvetici:                                                                                                                             Ovo je vrlo slatko,samo bi se ovi svetici trbali prelakirati da ne bi se brzo osusili.                                   
8.Svetleca tegla:                                                                                                                                      
9.Svetleci krevet:                                                                                                                                   
10.Kreativno ormarce:                                                                                                                           
Eto to je sve!
Molim vas saljite mi ideje za sledeci!

Cao!


You Might Also Like

5 коментара

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images