Diy kako sa vostenim bojicama napraviti ruz.:)

Zdravo,ovo je moj prvi blog.:) Sigurna sam da se i vama desavalo da vam vostene bojice,tokom koriscenja,nekontrolisano pucaju, i sta sad s...

Zdravo,ovo je moj prvi blog.:)
Sigurna sam da se i vama desavalo da vam vostene bojice,tokom koriscenja,nekontrolisano pucaju, i sta sad sa njima?



Tu sam da vam pomognem po tom pitanju.:)
Da li ste ikada pomislili da od tih parcica mozete napraviti nesto sto je korisno,kao sto je naprimer ruz?
To zajista moze.
Priprema:
Za ovo vam treba:
1.Vostene boje,
2.Malo ulja(bilo kog),
3.Jedna serpa sa vodom,
4.I plasticna casa koju cete posle baciti.

U jednu serpu  sipajte vodu i stavite je na sporet da provri voda.Dok se voda grije u plasticnu casu stavite vostenu bojicu (boja po zelji) i malo ulja(ne previse posto ce vam biti vodeno i nece sluziti nicemu).
Kada voda provri sklonite je i u nju stavite casu.Bojica ce se polako topiti a vi mesajte sa nekim drvenim ili plasticnim stapicem koji cete posle baciti.Kada se skroz istopi , boju sipajte u neku kutijicu (malu) ili bas u  pravu ''kutijicu'' od ruza ili labela.Staviti u frizder da se skameni i moze se koristiti.:)


Ovo izgleda kao neki recept. xD

Pisi te mi sta sledece da pisem .Caos.♥
























You Might Also Like

0 коментара

Aleksandrija

Sexy Lips - I Love You

Flickr Images